1. Kde a kedy si môžem vyzdvihnúť objednaný výstroj?
Počas celej zimnej sezóny denne od 8.30 do 17.00 v požičovni lyží KRAMER -SLNEČNÝ DOM v Tatranskej Lomnici.
2. Môžem si vymeniť výstroj, ak mi „nesedí“?
Samozrejme, záleží nám na vašej spokojnosti.
3. Môžem si vyzdvihnúť výstroj skôr, než je plánovaný deň môjho príchodu (ak pricestujem napr. poobede)?
Áno, navyše za pôžičku vybavenú po 14:00 neplatíte (ak si požičiate výstroj a zaplatíte požičovné za minimálne jeden celý deň)
4. Čo v prípade, ak mám vlastné topánky?
Viazania na našich lyžiach a snowboardoch ľahko prispôsobíme veľkosti vašich topánok.
5. Máte aj veľké čísla topánok?
Áno, požičiavame topánky do veľkosti 48 (EU)
6. Môžem si vymeniť lyže, či bežky za snowboard alebo naopak?
Áno, samozrejme.
7. Čo v prípade, ak sa rozhodnem vrátiť lyže predčasne?
Vrátime vám rozdiel z vašej platby za nevyužité dni, výstroj však musíte vrátiť najneskôr do 10:00 hodiny nasledujúceho dňa.
8. Kedy by som mal urobiť rezerváciu?
Rezervujte si váš výstroj hneď po zarezervovaní ubytovania – budete mať istotu, že váš výstroj na vás bude čakať. Najneskorší možný termín je však do 24:00 hod. dňa pred termínom výpožičky.
9. Akým spôsobom môžem zrušiť rezerváciu, ktorú som už odoslal?
Rezerváciu môžete zrušiť prostredníctvom e-mailu kramer@ski-tatry.sk, telefonicky +421 905 256753 alebo osobne.